Subject: Vs: Läkaköha vaktsiini saadavus / Tervis Pluss
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: "Liina Liisveld" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 14:46:28 +0200

Tere, Liina!

Vastas Ravimiameti sisse- ja väljaveo järelevalve büroo spetsialist Stella
Sulaoja:

Difteeria, teetanuse ja läkaköha kolmikvaktsiin täiskasvanutele on
tänaseks tervishoiuasutustes valdavalt otsa saanud seoses suurenenud
nõudluse ja kasvanud vaktsineerimisaktiivsusega. Järgmine tarne Eestisse
toimub tootja andmetel eeldatavasti veebruari esimeses pooles. Lastele on
vaktsiin saadaval, vaktsineerimine toimub vastavalt riiklikule
immuniseerimiskavale.

Gripivaktsiinil tänastel andmetel tarneraskust ei ole. Kui perearst või
lähedal asuvad tervishoiuasutused vaktsineerimisteenust ei paku või
soovitakse vaktsineerida kiiremas korras, on võimalus pöörduda
vaktsineerimisteenust pakkuvasse apteeki, täpsem info veebilehel
www.vaktsineeriapteegis.ee <http://www.vaktsineeriapteegis.ee> .
Lääne-Virumaal on võimalus pöörduda Rakveres asuvasse apteeki. Lisaks võib
pöörduda oma perearsti poole, kes saab kirjutada gripivaktsiini retsepti.
Patsient saab vaktsiini ise apteegist retsepti alusel välja osta ning
seejärel minna perearsti juurde vaktsineerima.

Kui Teil tekib täpsustavaid küsimusi, selgitame hea meelega.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

Saatja: Liina Liisveld <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 30. jaanuar 2025 13:26
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Vs: Läkaköha vaktsiini saadavus / Tervis Pluss

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Aitäh, olen ootel!

Liina Liisveld

TERVISPLUSS.EE

ajakirjanik-toimetaja

Mob: 51 599 59

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151

  _____

Saatja: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 29. jaanuar 2025 16:48
Adressaat: Liina Liisveld <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Läkaköha vaktsiini saadavus / Tervis Pluss

Tere, Liina!

Aitäh küsimuste eest. Edastasin küsimused meie spetsialistidele ning
saadame Teile vastused esimesel võimalusel.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Liina Liisveld <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 29. jaanuar 2025 16:26
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Läkaköha vaktsiini saadavus / Tervis Pluss

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun teie poole väljaandest Tervis Pluss (Delfi Meedia). Saime
murekirja lugejalt:

Tere! Püüdsin vaktsineerida end gripi vastu. Selgus, et digiregistratuur
ei paku Lääne-Virumaal ühtegi võimalust. Perearstikeskus ka ei
vaktsineeri. Läkaköha vaktsiin üldse puudub. On arusaamatu, kuidas ma 2
tunni vältel ei leia ühtegi vaktsineerimisaega enne 27.02. Kuidas saab nii
lihtne teenus olla nii raskesti kättesaadav!

Kuidas kommenteerite Lääne-Virumaa lugeja muret - kuhu ta peaks pöörduma
oma maakonnas, et läkaköha vaktsiini saada?

Kuidas on praegu Eesti maakonniti varustatud läkaköha vaktsiiniga (nii
laste kui täiskasvanute oma) ja kus seda teha saab?

Heade soovidega

Liina Liisveld

TERVISPLUSS.EE

ajakirjanik-toimetaja

Mob: 51 599 59

E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151